همراهم شوید

ساخت وبلاگ

انجام تشریفات گمرکی فرایندی پیچیده و تخصصی است. شاید فکر کنید خودتان به تنهایی قادر به انجام آن هستید اما در واقع این فرآیند بیشتر نیاز به سابقه و مهارت و تبحر دارد. به همین دلیل سابقه کاری فرد یا شرکتی که سالها در این زمینه فعالیت نموده است و با پیچیدگی های ترخیص انواع کالا آشنایی دارد، کلید موفقیت شما در خارج کردن کالا از گمرک در زمان مناسب است. . ترخیص کالا در اسرع وقت از این لحاظ حائز اهمیت است که بازرگانان و شرکت های تجاری می بایست برای جلوگیری از ضرر و زیان و رسیدن به سوددهی ، امور گمرکی و ترخیص کالاهای مدنظر خود را باید در اسرع وقت انجام دهند؛ بنابراین برای ترخیص کالا در اسرع وقت  نیاز به شرکت بازرگانی و ترخیص کاری دقیق ، خبره ، فعال و امانتدار دارند که روند خدمات و تشریفات گمرکی آنها را پیگیری کند.  

هر کالایی برای اینکه از گمرک ترخیص شود، باید در سامانه ترخیص کالا ثبت و مدیریت شود. ارائه اظهارنامه گمرکی و کلیه اطلاعات مربوط به کالا برای ترخیص آن لازم و ضروری استبرای اینکه کالای خود را از گمرک ترخیص کنید لازم است با توجه به نوع کالایی که در گمرک دارید مجوزهای لازم را از سازمان های مربوطه اخذ کنید. یکی از فعالیت هایی که امروزه در ترخیص کالا از گمرک رواج یافته است، ترخیص شیرآلات صنعتی می باشد. همچنین فن و هواکش های صنعتی به دلیل کاربرد و مصرف زیاد در همه صنایع ، در لیست کالاهای وارداتی جایگاه نسبتا خوبی به خود اختصاص داده اند و انگیزه زیادی برای وارد کنندگان و تجار برای  ترخیص فن صنعتی از گمرک  ایجاد شده است. معمولا فرآیند ترخیص شدن کالا از گمرک را به فردی به نام ترخیص کار می سپارند.  اگر دانش و تجربه کافی در این زمینه نداشته باشید و خودتان قصد دارید ترخیص کالا از گمرک را پیگیری کنید این کار در نهایت منجر به اتلاف غير ضروري وقت و پول شما می شود. برای هرچه بهتر شدن انجام کارها میتوانید از یک شرکت واردات و صادرات کمک بگیرید. شرکت پیشرو ساعی پارسه از جمله این شرکت هاست که با سالها تجربه در ترخیص کالا از گمرک بازرگان و سایر گمرک ها در خدمت تجار و بازرگانان گرامی می باشد.

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : ترخیص کالا از گمرک بازرگان, ترخیص شیرآلات صنعتی, ترخیص فن صنعتی از گمرک, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت: 22:29